Śląskie Stowarzyszenie Menadżerów

Kanał RSS

Aktualności

2022-01-20

Przygotowujemy szkolenie - Delegowanie zadań, monitorowanie i ocena efektów pracy - jak to robić skutecznie?

Przygotowujemy szkolenie - Delegowanie zadań, monitorowanie i ocena efektów pracy - jak to robić skutecznie? Szkolenie rozwojowe dla Menedżerów – szkolenia o charakterze warsztatowym . (szkolenie bezpłatne )termin 25 luty 2022. Szczegóły przekażemy na początku lutego 2022.
1.Delegowanie – od czego zacząć? Jak skutecznie przygotować się do delegowania. Jak mądrze delegować? Dlaczego warto delegować?
2.Motywacyjna komunikacja w trakcie delegowania. 7 poziomów skutecznego delegowania.
3.Rozliczanie wyników delegowania i ocena rezultatów.
4.Delegowanie zadań to idealny sposób na rozwój pracownika! Długoterminowe planowanie rozwoju w delegowaniu.

archiwum

INDUSTRY 4.0

Indastry 4.0  można uznać za hybrydę nowoczesnych metod zarządzania m.in.                                                                                                                                     -produkcji z uwzględnieniem aktualnego popytu, zarządzania łańcuchem dostaw czy szczupłego zarządzania <ang.Lean management>
-robotyzacja i automatyzacja
-gospodarka cyrkulacykna
-nowoczesnych technologii informatycznych jak, internet rzeczy, big data, cloud computing i innych np. z zakresu efektywności energetycznej. Cyfryzacja zmienia proces produkcji z jednokierunkowego liniowego, od prac badawczo-rozwojowych po dostawę do klienta, na skoncentrowany na kliencie, zapewniający interakcję na każdym etapie wytwarzania wartości. Przy okazji redefiniowane są procesy wokół czterech głównych filarów: optymalizacji procesów i modeli biznesowych, transformacji produktu, zaangażowania klientów, wsparcia pracowników. umożliwiających  skrócenie czasu przygotowania wyrobu do produkcji (wykorzystując metody symulacyjne np. wirtualne prototypowanie czy projektowanie i testowanie linii produkcyjnej ), zwiększenie efektywności energetycznej i materiałowej procesu (optymalizacja w oparciu o uczenie maszynowe), dzięki interakcji z klientami szybkie dostosowanie produktów do ich potrzeb, masową produkcję zindywidualizowaną, a dzięki internetowi rzeczy rozszerzenie koncepcji produktu na produkt jako usługę - poprzez wzbogacanie produktów usługami proaktywnego monitorowania i utrzymania.